کد خبر : 224163
تاریخ انتشار : 13 آبان 1396 9:21
تعداد مشاهدات : 149

انتشار کتاب دیپلماسی رسانه ای

کتاب دیپلماسی رسانه ای مطالعه موردی مذاکرات هسته ای ایران و 5+1 با مقالاتی از دکتر یوسف خجیر عضو هیات علمی دانشگاه سوره توسط انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی منتشر شد.
این کتاب با سرویراستاری دکتر محمد مهدی فرقانی  رئیس دانشکده ارتباطات و مدیر هسته پژوهشی دیپلماسی رسانه-ای دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان نخستین دستاورد پژوهشی این هسته پژوهش انتشار یافت. 
کتاب دارای دو بخش مقالات و گفت وگو است. 
بخش نخست حاوی  مقالاتی از  یوسف خجیر (دیپلماسی رسانه-ای؛ بررسی مفهومی و نظری)،  کاظم موذن (دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا)،  جواد گودرزی (تحلیل محتوای روزنامه-های ایران در جریان مذاکرات هسته ای)،  مرتضی رکن آبادی و  سید مهدی دبستانی (دیپلماسی رسانه-ای شبکه پرس تی وی)،  لیلا وصالی (دیپلماسی رسانه-ای بی بی سی نسبت به ایران)،  محمد مهدی  فرقانی و  رامین  شمسایی و  شاکر واثقی (دیپلماسی رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی زبان خارج از کشور) است. در ادامه گفت وگوهای   حمید عابدی با  دکتر محمدقلی میناوند،  دکتر حسن عابدی،  دکتر رضا آستانه پرست و  دکتر رها خرازی آذر در خصوص مفهوم دیپلماسی رسانه ای و نحوه استفاده آن در رسانه و دیپلماسی رسانه ای دولت یازدهم  آمده است. 
ویراستاری، صفحه آرایی و طراحی جلد توسط حمید عابدی انجام گرفت. علاقمندان می تواند کتاب را از انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی تهیه کنند.
 



نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :